Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

söndag 7 september 2008

Det bästa med mig

Jag tränar mig i positivt tänkande. Var ute och gick idag i 1,5 timme och det gick bättre då jag tänkte positivt och inte - oj vad långt det är kvar....

Några saker som är trevliga, men inte nödvändigtvis så nyttiga är att jag låg vaken och läste till klockan 6 i morse. Väldigt mysigt och trevligt och så, bara det att boken jag läste INTE hade med kursen att göra, vilket hade varit vettigare, utan en deckare av Elisabeth George. men jag hade inte kunnat göra något annat innan jag fick den boken läst, så det var lika bra att läsa allt på en gång. Vilket gjorde att jag varit zombie idag. Klev upp och åt frukost med Pandan, och sen direkt i säng igen. Drömde väldigt otrevliga drömmar vilka jag inte kommer ihåg mycket av nu. Minns att jag var i Södra Hoka bland annat, höll på att drunkna, hade inte med rätt böcker, gick ifrån Pandan och en massa annat konstigt och jobbigt.

i kväll var vi hos pandapappan och fixade menyn till bröllopet. ska bara ringa matfirman i morgon och preliminärboka beställningen.

Jag har även kommit på att det allra bästa och mest positiva med mig är alla mina härliga underbara vänner!!!!

Inga kommentarer: