Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

lördag 6 september 2008

0.5 kg


Vägning på Viktväktarna idag. hade gått ner ett halvt kilo. Jättebra. Det är roligt att gå till VV, man blir peppad och vill fortsätta. Idag hade de lektion om positivt tänkande - välbehövligt efter gårdagens pessimistattack. jag Kan jag Vill jag Väljer!!!! bra sätt att se på saker istället för, jag måste, jag borde, jag är tvungen....

Det är roligt med Bibelvetenskap. jag gillar att diskutera. jag har valt rätt ämne att skriva uppsats i och utmaningen berikar. Jag kan planera min tid så att den räcker till.


Jag är positiv! och ljuset i tunneln är inget tåg.....

2 kommentarer:

Jessica sa...

GRATTIS!!!
Jätteroligt med vikten ... kämpar ju själv, fast väldigt "inofficiellt" ... fast har inte vågat fixa en date med min våg på ett tag nu! *oops*
Och jag tror MYCKET på positivt tänkande ... YAY YOU! :) :)

Lena sa...

Jag behöver all hjälp jag kan få då det gäller mitt förhållande till kroppen. Viktisarna hjälper till. det är skönt att bli lite peppad. men lördagarna är fria! då VÄLJER jag att äta som jag vill. hihi.