Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

torsdag 18 september 2008

Bläääh!

VARFÖR ska det vara så j...la svårt rent ut sagt att sätta sig ner och plugga koncentrerat i mer än 5 minuter?
HUR tror jag att jag ska klara den här terminen med såna vidriga slackerfasoner som jag har nu?
Detta är ju LÖJLIGT!
Skärp upp dig, samla ihop dig, disciplin, disciplin, disciplin
Jag har bara ett ynka år kvar, ska jag låta det gå åt skogen, bara för att jag är en slö, lat, självupptagen brattig brud som hellre shoppar, pysslar med smycken och sover än lär sig nåt vettigt????
Jag är baske mig inte VÄRD att åka på en tredagars retreat vid världens mysigaste kursgård om jag ska hålla på så här.
Och vad gör jag nu åt eländet? Bloggar!!!!!!!!! istället för att sitta och läsa, eller göra undersökningar för uppsatsen, eller renskriva anteckningar. JAG BLOGGAR!!!!!
Allt verkar vara viktigare än mina studier just nu.
Vad ska jag göra med mig själv?

Inga kommentarer: