Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

söndag 10 augusti 2008

vad jag gjort den senaste tiden....och lite pepp

































Det här är lite saker jag gjort de senaste dagarna. mest nöjd är jag med änglaörhängena. Det kom lite bilder på pepparkakekatten med, hon hjälper ju så gärna till då jag gör smycken, syr och annat skoj. Hon gillade däremot inte att bli vägd på köksvågen, vilket vi försökte göra idag. Vi kom i alla fall fram till att vi har närmare tre kilo katt hemma. Hon känns tyngre då hon trampar omkring på en på morgonen. I morgon är det gudstjänster för hela slanten. Pandan ska följa med och lyssna så jag är lite nervös. Nu ska jag i alla fall sussilura.



1 kommentar:

Jessica sa...

Verkligen SÅ fina!! Själv har jag tummen mitt i handen när det gäller sånt, klarar inte av NÅT, så jag är jätteimponerad!
Hoppas gudstjänsten gick bra, har tänkt på dig! :)