Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

måndag 25 augusti 2008

ellos

tacka vet jag halva reapriset! eställde kläder från Ellos som kom idag. allt satt inte snyggt så en del saker skickar jag tillbaka, men en hel del nya kläder har jag inför vintern nu. Plus att jag ska sy några saker till. Några blusar, kanske en jacka - Vi får se. Men det är ju roligt att ha "köpekläder" också så att man inte enbart ser ut som ett hemmabygge.
Som vanligt klev jag upp alldeles för sent idag, men hann nog med det mesta som skulle öras ändå, utom skriva uppsats. men dagen är ju inte över än! Ska tvätta också idag, samt hinna md den där promenaden som jag ska klara av varje dag..... Det hinns nog.
har även rensat ut en del skor som jag ska sälja på loppis, kanske ska jag även rensa ut väskorna. Kanske.... Svårt med laster!

Inga kommentarer: