Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

söndag 31 augusti 2008

kom surt efter

Ha! Där fick jag för att jag var så glad. Hela torsdagen var jag helt groggy, som värsta baksmällan. Sov till klockan 13, och då masade jag mig till soffan för att däcka där.

I fredags mådde jag bättre, klev upp klockan 8, skrev klart det sista på uppsatsen och skickade den till handledaren för granskning. Förhoppningsvis är det inte alltför mycket galet i den. Blir svårt att skriva om den, läsa nya kurser, börja på ny uppsats samt plugga till en omtenta jag inte ens bokat tid för. Omtentan måste jag förresten klara innan jag får börja på nästa uppsats. STRUUUUL!

Idag var det viktväktarmöte. hade gått ner 1.1 kg.Grattis till mig. Idag är den lovliga frossardagen, men ska nog inte frossa riktigt lika mycket nästa lördag som idag. Man KAN ta i för mycket.... mår illa....

var på IKEA också och hittade bland mycket annat ett nytt överkast till sängen för 99 kronor. Jippie!

Nu ska jag lägga mig och må lite illa, för i morgon är det nya friska viktväktartag! hurra.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Grattis till viktminskning - YAY you! :)
Håller tummarna för uppsatsen också, hoppas du kan lägga den bakom dig snart!
Ha de gott, hoppas vi ses på teologen snart! :)

Lena sa...

Ses vi nåt i morgon???? Det hoppas jag. jag är där vid 9.30.