Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

söndag 22 juni 2008

söndagsregn och dr Quinn


Underbara dag med härligt varmt sommarregn som gör det okej att sjunka ner i soffan och avnjuta två långfilmer om Dr Quinn. Ja jag är helt fast i denna serie som nog gått 100 varv på olika kanaler. Gissa min glädje då jag fick veta att det fanns två TV filmer om denna hjältinna! Om ni kan förstå den glädjen - kan ni då fatta hur jag kände när pandan hade köpt DVD:n åt mig!!!!! alltså har jag ägnat dagen åt att gotta mig i vackra kläder, smäktande känslor och rättfärdig vrede. kila in på DR Quinns hemsida om ni inte förstår vad jag skriver om:



Nu ska jag återvända till plikten, modet, rättfärdigheten, styrkan och kämpaglöden. Det vill säga vad mannen på 1800 - talet behövde leva upp till.

1 kommentar:

ROSA E OLIVIER sa...

Piú giú, i8n fondo alla Tuscolana...!?...passavo per un saluto!