Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

tisdag 10 juni 2008

asarum

I morgon åker jag på kurs i fyra dagar, återkommer med rapport om detta senare.
En rolig sak är att vi ska på Boda Borg, ett äventyrshus á la fångarna på fortet. Det lustiga med detta är att det hela började i Torpshammar utanför Sundsvall, i ett gammalt uttjänt kråkslott som en gång i tiden var ett hem för utvecklingsstörda. Min dyra moder jobbade på detta etablissemang i 6 år, och nu har namnet Boda borg spridit sig över hela Sverige och blivit en lekplats och en hysteriskt rolig sådan. Alla som kan leta rätt på ett gäng kompisar och närmsta Boda Borg och lek bort en dag!!!!
http://www.bodaborg.se/

1 kommentar:

Jessica sa...

Hey! Ledsen att jag varit slö med kommentarerna ... skyll på hebreiskan! :)
Hoppas det blir trevliga dagar nu, låter spännande! Hoppas det gick bra på tentan oxå, håller alla tummar!
Hade min "försmak" idag med bibeltolknings-uppsamligen ... verkade som jag har klarat den kursen iaf - yay - och imorgon är det 'the big thing'! *gulp*
Vi får höras av, hoppas vi kan ses nåt nästa vecka!

/Jessica