Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

måndag 2 juni 2008

att vara 16 år...

...igen, fick jag prova på i går då jag var på nöjespark med min ungdomsgrupp hela dan. Mest faschinerande är nog att de faktiskt ville släpa på mig hela tiden. Och karusell åkte jag och skvallrade om pojkar och allt annat man gör då man är 16. Och jag ÄLSKADE det! Är det inte helt fantastiskt att jobba med ungdomar? Dessa unerbara, glada, snälla, busiga, nyfikna varelser. Kanske tyckte jag lite väl mycket om att vara 16 igen, svårt att återvända till 33- åringens ansvar och liv idag. För idag blir det lite vuxnare nöjen, då vi har sista lektionen i hebreiska, faktiskt den absolut sista med denna professor. Efteråt ska vi ha en liten avslutningsfest med mat och trevligheter samt avtackning av den goaste och duktigaste lärare jag haft.
Oj nu måste jag springa så jag inte missar bussen och hela härligheten!
Vi ses ikväll!!!!