Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

tisdag 17 juni 2008

ajajajajajaj

OOONT i hela kroppen, men mest i armarna. jag har klippt häck idag och klarade ett riktigt bra må jag säga - inte alltför snett.
men tyvärr domnar hela armarna och händerna bort efter att ha hållit den eländiga häcksaxen. Den darrar och skakar och är tung och otymplig. Tröstade mig med att klippa gräset i fruktträdgården sen. Det är så himla kul att köra gräsklippare.
I eftermiddags ringde man och frågade om jag vill sjunga i gudstjänsten på lördag. Jättekul! Det är en utomhusgudstjänst och jag ska sjunga tillsammans med en annan kvinna. jag blev så glad att bli tillfrågad! Nu ska jag försöka ladda upp mina bilder från mobilen och sen ska jag börja skriva lite på uppsatsen - om mina armar tillåter det vill säga.

Inga kommentarer: