Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

onsdag 1 oktober 2008

Min Panda


Här kommer en liten kärleksförklaring till den bästa man som finns. trots alla mina hysteriska anfall, gråtattacker, ilskna utbrott och korkade idéer står han alltid vid min sida, trygg och stadig då jag stormar på. Inte nog med det. Han kommer med glada tillrop, förmaningar och fina överraskningar till mig oberoende av vad jag gör och hur jag beter mig. han har en fantastisk känsla för vad han ska säga och mer än en gång har min ilska runnit av mig för att han vet precis vad han ska säga för att det ska bli bra igen.

När jag är disträ och ofokuserad ser han till att jag kommer tillbaka till verkligheten igen och då mina vilda idéer flyger för högt håller han fast mig på jorden.

Jag är så glad att jag snart ska få bli Fru Panda, inte många veckor kvar nu. Hoppas bara jag kan få ge tillbaka om så bara en liten del av allt jag får av honom i kärlek, värme, omtanke och lojalitet.
Här nedan är en länk till en annan söt och väldigt rolig panda!

Inga kommentarer: