Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

fredag 10 oktober 2008

Min framtid

Har varit hos studievägledaren idag för att få min framtid spådd. Nästa termin ska jag skriva examensarbete och göra en läskurs i kristendomshistoria. Jag hoppas det kommer gå vägen, eftersom jag har en hel del kvar på denna termin, som antagligen spiller över i nästa.
Det var ett låååångt samtal med vägledaren och det märks att han läst en hel del beteendevetenskap. Nu ska jag äta lite grillad kyckling med pandan, sedan plugga lite. Men innan allt detta ska jag ut på studera.nu och anmäla mig till kurserna.
Tänk att om allt går vägen ( Gud give) så har jag en teologie kandidatexamen nästa vår!!!!

Har även kommit på vad jag vill göra för att fira denna tilldragelse. jag vill följa med på en magdansresa till Turkiet!
jalla habibi!

Inga kommentarer: