Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

söndag 12 oktober 2008

Möhippa!!!

Jag är jättetrött just nu, men på ett lyckligt sätt. jag blev nämligen kidnappad igår på Viktväktarna ( -0,3 kg denna gång) och ivägdragen på en helt underbar möhippa!
Mina goa vänner hade planerat en suverän dag för mig med en massa upptåg och det blir verkligen ett minne för livet.
Många olika lekar och upptåg skedde under dagen, och jag kan inte berätta om allt här för då blir det inte en blogg längre utan en roman! Några saker vill jag i alla fall berätta om för att ni ska få en liten inblick i vad som hände.
För det första kommer gänget instörtandes mitt under Viktväktarmötet och drar iväg med mig under sång och Champagne. Jag blev faktiskt fullständigt tagen på sängen och det enda jag tänkte var att jag skulle träffa en av tjejerna senare på dagen för att vi skulle ut och gå! Och så står hon där på mitt VV - möte.....
Frukost fick jag på ett underbart litet café här i Helsingborg - Café Annorledes.
Efter diverse upptåg på stan checkade vi in på ett hotell där jag fick byta om och sen bar det av igen. Till Lazerdome!!!
Jag bara ÄLSKAR lazerdome! Blir helt galen och som ett barn på nytt! minns alla gånger jag och min barndomskompis lekte V ( ödleserien som gick på 80 - talet), eller röda och vita rosen. nu fick jag åter igen chansen att smyga runt i mörka vindlande gångar och skjuta på allt som rörde sig....
Sen var det tillbaka till hotellet igen där jag blev ompysslad med chokladmask, fotmassage och manikyr av alla mina vänner. jag blev tillsnyggad och uppsminkad och så fick jag veta att en fotograf skulle komma och ta bilder - av mig i korsett!
Jag tror aldrig jag haft så roligt i hela mitt liv!!!! Alla mina divalater kom fram, och det mest fantastiska av allt - Denna underbara man som kom och fotade fick mig att se snygg ut på bild!!!!!
Jag kan aldrig nånsin tacka alla goa vänner för denna fina present, det var helt underbart!
Jag är även sååå glad att mina kompisar verkade komma så bra överens med varann. De har ju aldrig träffats förut och det hela funkade jättebra. Det var en varm och avslappnad stämning under hela dan. Min bästa kompis kom ända från Sundsvall bara för att vara med, trots att det bara är två veckor kvar innan de ska komma ner till bröllopet!
Och en annan sak de lyckades med, var att få mig att slappna av inför bröllopet och inse att det kommer att bli roligt. jag behöver faktiskt inte oroa mig för nåt för jag har de bästa vänner och familj man kan önska sig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååå! Jag hade också velat vara med! Men det gick helt enkelt inte! Skönt att du ändå fick en helt underbar dag! Kram! Vi ses snart!

Lena sa...

jag ser verkligen fram emot brölloet nu! ska bli sååå skoj!!!!