Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

torsdag 23 oktober 2008

nedräkningen...




har börjat.... bara två dagar kvar innan bröllopet. Nerverna gör sig påminda. Likaså stressen - har vi gjort allt, tänkt på allt, köpt allt, fixat allt? Idag syr jag om klänningen. Sätter snörning i ryggen istället för dragkedja. Så blir det då man går ner 6 kg efter att man köpt sin klänning.... men jag tror inte jag gjort ett för stort ingrepp i den, ser rätt okej ut. Men jag ska nog köpa ett annat band till snörningen. köpte ett satängband, men det är alldeles för vitt. Försöker färga det med te nu, men vet inte hur slutresultatet blir.


i kväll kommer mor och far ner från Norr, så i morgon blir det tårtbak och diverse sista minutenjobb. Ska hämta blommorna och - framför allt - Ringen!!!! Ska även köpa frukt och lite annat jox. Förhoppningsvis får pandan och jag kvällen för oss själva i lugn och ro. Vi får väl se.


Ser fram emot det hela och hoppas att alla får vara friska och krya så alla kan komma.

Inga kommentarer: