Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

onsdag 29 oktober 2008

firandet fortsätter

Det där att ett riktigt bröllop håller på i dagarna tre stämmer inte. jag är inne på den fjärde dagen och firar fortfarande. har inte räknat en enda points på hela veckan och äter rester från bröllopsbuffén varje dag. Vi fick så enormt mycket mat över och allt går inte att frysa. så istället för att slänga all god och fin mat ås äter jag och äter och äter. Till detta kan jag lägga den enorma tårta jag bakade till Pandans jobb idag. han ville bjuda på fika och jag tyckte det var bättre att baka en egen tårta än att köpa. självklart kunde jag ju inte låta bli att själv stanna kvar på pandans jobb och smaka en rejäl bit av tårtan.
Nåja, man gifter sig ju inte så ofta..... Och det är ingen vägning på lördag då det är röd dag, så nästa vecka får jag ta nya friska tag. Det bästa är nog ändå att jag märker att jag inte mår bra av att äta skräp!
Nu måste jag ta tag i pluggandet. Två dagar har gått nu och jag har inte fått nånting gjort. Illa. Så nu har jag bara i morgon på mig att trycka in så mycket som möjligt, för att åtminstone få godkänt på tentan på fredag.

Inga kommentarer: