Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

lördag 21 februari 2009

vidunderliga facebook

Visst är det så att man ibland blir lite nostalgisk och sitter och tänker tillbaka på alla människor man träffat genom åren? Man undrar lite vad det blev av dem, vad de gör nu och så. Förr så fick man fortsätta sitt undrande om man inte satte igång ett stort projekt för att finna personen i fråga.
MEN så kom facebook. Härom dagen öppnade jag min sida och där fanns ett meddelande - hej, var det du som var volontär i England 1998?
Nu har jag plötsligt fått svar på vad mina vänner från den tiden håller på med! det är så roligt. Så om du har nån gammal flamma, eller en barndomskamrat som du mist kontakten med - gå ut på facebook och sök på deras namn, kanske får du veta.
Till sist en liten uppdatering om studierna - har äntligen kommit igång att skriva min ondskeuppsats, men stöter hela tiden på grubblerier om hur jag ska göra, vad jag ska skriva och i vilken ordning sakerna ska komma. Just nu har jag bara en hel drös med citat, hur i hela friden ska jag göra för att få ihop dem till en uppsats????

Inga kommentarer: