Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

torsdag 12 februari 2009

gå i fängelse




Mina lyckliga stunder blir bara märkligare och märkligare....
I dag följde jag med en besöksgrupp till anstalten här i Helsingborg och det var så intressant och roligt att prata med dessa människor. Jag vill fortsätta med detta även efter att praktiken är slut. Hoppas verkligen jag kan göra det.
I dag började jag även min persongenomgång på St Lukas. Man får helt enkelt prata med en psykoterapeut 10 gånger då man blir antagen som prästkandidat. Jag har väntat med den genomgången till nu eftersom jag redan hållit på med terapi ett tag. Det blir nog inte så märkvärdigt, jag ska bara prata om mig själv och det är jag redan så bra på!
NU måste jag äta fast klockan är sova. har bara ätit fil och sju sorters kakor idag - då det var samkväm i kyrkan i dag på eftermiddan. Kakaaaaaa!

Inga kommentarer: