Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

torsdag 5 februari 2009

Allt ordnar sig


Bilen lämnades in på service idag så nu är det bara att sälja den så fort det bara går. Det kommer ordna sig.

Boken jag ska skriva uppsats om sitter fast i ett dokument på mailen så jag kan inte läsa den. Det kommer ordna sig.

Min ena läskurs har ändrat fokus så nu ska jag hitta böckerna till den, vilket kommer ordna sig.

Den andra läskursen och uppsatsen ska jag träffa professorn den 17 februari för att prata om, trots att jag inte har nån möjlighet att ta mig till Lund då. Det ordnar sig.

På söndag ska jag predika i sjömanskyrkan, jag vet inte riktigt om vad, men det ordnar sig.

Allt ordnar sig.

1 kommentar:

Jessica sa...

Gillar 'positive thinking'! :)
Hang in there!