Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

onsdag 12 november 2008

Tilbaka till mellandstadiet

I går följde jag en kompis hem efter skolan, precis som då man var liten!
Jag ska vakta Forskarens katt då hon är iväg en sväng, så i går följde jag med henne hem för att kolla upp kattrutiner samt skvallra lite och dricka kaffe. Sen skulle jag snabbt hem och sätta mig och plugga. MEN en timme blev två och vi satt där i hennes soffa och pratade och pratade och pratade..... Så sen var det bara att snabbt svänga inom hemma innan det bar a till kyrkan och ungdomsgruppen. Så går det när man har trevligt.
I kväll blir det inte heller så himla mycket inbankat i skallen, då det börjar en ny omgång med magdansen - HURRAAAA! Det har inte varit nåt långt uppehåll, men alldeles tillräckligt tycker jag, nu vill jag dansa igen. I morgon är en annan dag och då kan jag plugga. På måndag har jag nämligen en komplettering på min eviga munta i systematisk teologi.

Inga kommentarer: