Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

måndag 24 november 2008

godkänd

Fick ut min tenta från bibelvetenskapen idag och jag är godkänd. känns skönt. Nu har jag klarat alla kurser hittills och det är fantastiskt!
En annan nyhet, som jag i och för sig har hintat om sen en tid tillbaka; På lördag flyttar vi till en ny lägenhet inne i stan. Det känns spännande, men även lite stressigt.Speciellt som vi hade tänkt börja flytta lådor nu i veckan, men i går när vi skulle ta bilen ner till julskyltningen på Råå började bilskrället morra och skramla alldeles fasligt. Avgasröret hade ramlat av..... tyyypiskt, och just precis vad vi inte behövde nu. Hoppas att det bara ä själva upphängningen som pajat och inte hel ljuddämparen.
Nu ska jag skriva c.a 7 sidor interpretation på Johannesevangeliet och sedan packa ner alla böcker inför flytten.

Inga kommentarer: