Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

måndag 10 november 2008

kalas


Värsta firarhelgen! På lördagen var det inflyttningsfest hos vänner i Malmö. Ryssland var temat på festen så pandan och jag klädde ut oss efter bästa förmåga. han till rysk militär i snygg militärrock med lite ändringar på och jag till en gräslig avdankad vamp. Jag gillar verkligen att spöka ut mig och speciellt till avdankade damer med dålig smak. Det var en fantastisk fest med mycket roligt folk både nya bekantskaper och gamla. jag har fortfarande de blodröda lösnaglarna jag limmade på till festen, vilket gör livet liiite mer komplicerat än normalt. kan inte skriva på datorn normalt, inte använda telefonen, knäppa knappar eller något som helst pilligt göra, men snyggt är det!

Det var gränslösa dagar i helgen. man fick alltså åka gratis mellan Helsingborg och Helsingör på färjorna. jag, pandan och pandamamman åkte över på lördag dag och strosade lite i Byen helsingör är väldans mysigt! Vi åt på ett litet sunkigt hak där de hade 300 g hamburgare.


På söndagen var det nytt kalas. Pandans systerdotter fyllde 5 år. En stor händelse minsann. Hon fick en del av mitt gamla smink och lyckan (och kladdet) var fullständig.



1 kommentar:

Anonym sa...

Den här länken funkar bättre: http://www.vikingegryden3000.just-eat.dk