Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

lördag 15 november 2008

- 1 kg

Hipp hurra. hade gått ner ett kg denna vecka. -7,2 kg allt som allt nu och jag är jättenöjd! Det funkar jättebra med viktväktarna och jag mår redan mycket bättre. Synd bara att jag inte ids gå ut och gå i detta väder. Åh vad jag saknar snön! Men det finns ju inte mycket snö hemma hos mor ocu far heller, men hoppas det ändrar sig till jul. Vi har hittat en bussresa upp till jämtland som funkar bra för oss. Ska bli såååå roligt att få komma hem, alldeles för länge sen nu! Nu ska jag iväg en sväng på IKEA! skoj!!!

1 kommentar:

Jessica sa...

Woo-hoo!!! Det är verkligen superduktigt av dig, jag är SÅ imponerad! (önskar jag kunde klara av nåt sånt själv oxå ... har dock inte lyckats än)

GRATTIS!