Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

söndag 16 november 2008

Sunday morning blues



Det är sööööndag morgon
Och mitt huvud är så fullt.
Jojagsajustdet att det är söööööndag morgon.
Och mitt huvud är sååå fuullt

Klockan är kvart över två och jag har pluggat såå.
Bultmann,Barth,och Cone och Schmeemann snurrar
runt å runt å runt som få
för det är söööndag morgon
och klockan är en kvart över tvåå.

Institut och teologier, nådens ljus och konstiga idéer spinner loss,
mitt huvud känns så som en kloss
denna söööndag morgon
och jag har pluggat såå
jag är en riktig stoll (e)
borde haft bättre koll,
men det är söööndag morgon
och mitt huvud är så fullt
Om jag haft det minsta vett
så borde jag ha sett
att på söööndag morgon klockan långt över ett
är allt för sent
ja kanske rent
utav lite klent att börja pluuuuggga
på en söööööndag morgon
då kompletteringen är på
måååååndag morgon
och man måste kunna allt precis,
denna kursen har legat alltför länge uppå is
Ska jag föreställa inteeelligeeeeeent
för i skallen är det släckt då det borde vara tänt
denna sööööndag morgon
då ångesten kryper på
mitt eget fel det borde jag förståååå
huur skaaaaa deeet GÅÅÅÅÅÅÅ????????

3 kommentarer:

Jessica sa...

Måste bara säga TAAAACK för det här inlägget!! :)
Hade en rätt kass dag igår ... sovit dåligt ... trött ... seg ... t.o.m. språknerden är omotiverad idag.
Men nu har jag asgarvat i säkert 10 minuter (Zorro tror att matte har blivit totalt galen!) ... vilket var precis vad jag behövde!!

Ska tänka på dig JÄTTEMYCKET imorgon! När är det stora eldsprovet?! Vi kanske hinner ses nåt? (tror jag har 10-12)

Lena sa...

Bra! jag var lite knäpp i natt ser jag nu....jag ska göra tentan vid 11 tror jag, så då hinner vi ses.

Jessica sa...

Sounds good! :) Tror du komer att fixa det! Tredje gången gillt eller hur?! :)
(Bara att charma skiter ur Rune så fixar det sig säkert!)