Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

fredag 10 december 2010

tejp


Vet inte vem, men nån är det. Som jag ska tacka för de flera kilometer tejp mina skidor var inlindade i när jag fick dem på bussgods. Pappa? Är det du som varit så nogrann? Skicka i så fall med en cirkelsåg vid nästa tejpleverans! Kan det vara så att tejp genomgår en kemisk reaktion då den färdas genom Sverige? Detta var i alla fall det klistrigaste jag varit med om! Se framför er en sketch med typ Buster Keaton där han får nåt som sitter fast på händerna. Dubbla den bilden. Igen. Och igen. Då har ni mig i min minimala hall där jag försöker befria mig själv, mina skidor, mina skidskor, mina stavar, mattan, kläderna och väggarna från tejp!!!!!! Men nu är vi i alla fall fria så nu ska vi ut och leta upp ett skidspår, jag och mina skidor. Och om det följer med en och annan tejpbit på färden må det ju vara hänt....

Inga kommentarer: