Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

tisdag 19 maj 2009

Var inte alltför optimistisk - ljuset i tunneln kan vara ett tåg.


I morgon ska jag träffa min handledare och få reda på hur allt ligger till med mitt examensarbete. Jag är så nervös. Tänk om allt tjabblat till sig så jag inte kan ta ut min examen denna termin. Då måste jag skjuta upp pastis till i Januari och det vet jag inte om jag har råd att göra. Känns som om allt står eller faller med vad han säger morgon och som vanligt tar jag ut allt det värsta i förskott. Drömmer mardrömmar där jag skäller på allt och alla, tror att allt hopp är ute och att jag ska snubbla på målsnöret " För det brukar jag ju alltid göra" Som sagt - Mitt vanliga positiva jag.

Tåget i tunneln mentaliteten slår till igen, med full kraft.

Inga kommentarer: