Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

torsdag 7 maj 2009

dumdidum

Har nu skrivit så pass många sidor på min uppsats att jag kan sitta och slösa bort en massa tid på att välja typsnitt, ändra marginaler, flytta text hitan å ditan... Innebär det att jag börjar bli klar då??? NEJ, NEJNEJNEJ! Innebär att jag tycker det är så förbaskat kul med såna saker, istället för att skriva en massa semivetenskapligt tjafs som jag egentligen inte har nån rätt att ha åsikter om. fast förresten, det har väl aldrig hindrat mig förut. har ju alltid åsikter om allt som inte har med mig att göra. Så då borde ju detta passa mig perfekt. Finnemang! Då ska jag fortsätta lägga näsan i blöt i det ämne jag skriver om.
Har förresten sträckt höften, så nu går jag som en gammal kratta. HUR kan man sträcka höften? helt fantastiskt... Det var på magdansen igår, farligt att ryckas med för mycket.

Inga kommentarer: