Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

måndag 23 mars 2009

sealed, packed, delivered

Nu är den skriven. Uppsatsen. På fredag är det opponering och förhoppningsvis blir den godkänd. Det känns minst sagt nervöst, för jag har ingen aning om eländet är bra eller inte. Jag förstår mig inte på vetenskapligt skrivande! Så mycket enklare att skriva sagor, dikter, inköpslistor, bloggar - Vad som helst annat än just uppsatser på universitetet. Men nu är det i alla fall gjort. Jag har mailat uppsatsen till alla som är med på kursen och på fredag ska vi sitta hela dagen och gå igenom varje uppsats med lupp. Om jag överlever det så lägger jag förmodligen upp mitt alster här så att den som vill kan läsa den. Men bara om den blir godkänd....

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till! Håller tummarna!
Helena