Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

måndag 5 oktober 2009

Fru Panda å hotell Brunnby gård

För snart ett år sedan gifte jag mig med min Panda. Då fick vi en massa fina presenter, bland annat en mängd olika presentkort. Kort efter denna stora händelse flyttade Pandan å jag till vår nya fina lägenhet. Presentkorten lades i förvar på en säker plats..... och tappades så klart bort. För några veckor sedan skulle så Pandan ha tag i ett kuvert, öppnade en påse i en låda och TADAAAA! Där låg alla våra presentkort. Nu blev det brått att boka vår hotellvistelse eftersom det kortet skulle gå ut den 9 oktober. Så nu i helgen tog vi in på hotell Brunnby gård ute på Kullaberg. Tvårätters middag och frukost ingick, samt en massa tid att umgås, spela spel å bara vara. Vi behövde verkligen den tiden tillsammans!
http://www.brunnbygard.se/

Inga kommentarer: