Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

söndag 27 september 2009

trevlig helg å träningsvärk i antågande

Jo det är bevisat. Tiden går fortare då man har skoj. Den här helgen har verkligen rusat förbi, men nu i kväll blev det tvärstopp.... Har tvättid igen å när jag kom ner i tvättstugan är det en stor SJÖ på golvet, där det simmar runt stackars dränkta dammråttor....
men innan dess har helgen dansat fram. I lördags var det kalas här hemma för Pandan å pandamamman (som fyller år nu på fredag). Kycklinggryta lagades å tårta å marängswiss. Jag fick naglarna målade i leopardmönster av Pandasystern.tacky att det blir snyggt.
Idag pallrade jag mig iväg till kyrkan, för första gången på läääääänge å det var väldigt mysigt. Gillar framför allt när kaffedoften sprider sig i Mariakyrkan ungefär halvvägs genom gudstjänsten. En av många fördelar med att servera kyrkkaffe i själva kyrkan! Efter att ha surrat bort en lååång stund med Boxarbruden - en av mina nya vänner från klassen, som jag hängt väldigt mycket med på sistone - Pallrade jag mig iväg till 24seven och tränade!!!! Det är första gången på över ett år så det kändes å tog tid, men oj så välbehövligt det var. Ska försöka träna i alla fall två gånger i veckan, förutom magdansen.

Inga kommentarer: