Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

torsdag 18 februari 2010

schlagerkalas på pastis




Alla ni som tror att präster är tråkiga och träiga skulle ha varit på vår husfest i tisdags. Schlagertemat levdes ut fullständigt och det samlades en hel massa malenor, herreysar, carolor och andra utflippade tolkningar av vad schlager är. Detta leddes såklart av en otroligt vacker programledare, med mindre lyckad sidekick (jag). Eftersom det var fettisdag så frossades det i god mat och i mängd, vilka talanger som kommer gömmas bakom framtida prästskjortor!
Tyvärr tog återhämtningen längre tid än vad jag minns att det brukar göra. Två timmars sömn är inte tillräckligt längre. Plus att jag sträckte vaden eftersom jag nästan aldrig går i högklackat längre.... Ajaj.

1 kommentar:

Ida sa...

ser ut som ni haft väldigt roligt. Kram