Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

måndag 28 juli 2008

Ni är inte glömda

Det är bara så att min dator haft semester i några veckor. Men nu är vi tillbaka, piggare än nånsin.
jag har börjat min praktik i Kävlinge, så alla ni som har vägarna förbi nån söndag, kom in och lyssna på mig då jag leder gudstjänst.
Jag kommer även lägga ut mina predikningar och andakter här, vare sig ni vill eller inte. Jag har verkligen saknat att blogga de här veckorna, tänk ändå så snabbt det blir ett beroende.
Ett problem med datorns semester är att alla mina favoritsidor som jag sparat har försvunnit - Illa,illa. Nu måste jag börja samla på mig dem igen om jag kommer ihåg vilka de var. Gamman och recept.nu minns jag, men sen då?
Nåja det dyker ju upp nya hela tiden, så det ger sig nog med tiden.
Så nu var det första livstecknet på länge lämnat, nu måste jag äta något innan jag dör.....
Ma råkes.

Inga kommentarer: