Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

tisdag 16 juni 2009

facebook, sniglar och nypärer


Luften gick ur mig efter att examen var avklarad. Finns inte mycket nytt att berätta, fast det hindrar ju såklart inte mig från att skriva. Jag är rätt bra på att babbla om inget. Tillbringar mycket av min fritid på http://www.facebook.com/ just nu, där finns så många roliga tester att göra, plus att man ser lite vad andra ute i världen har för sig. Har också plockat fram symaskinen och börjat klippa till en blus, men det blir inte så mycket mer med det just nu. Pandan har varit fyra dagar på Dreamhack i Jönköping. han kom hem nu efter att inte ha sovit på fyra dygn, däckad i soffan är han just nu. Det är ingen idé att fråga mig om vad dreamhack är.... Man sitter i stora becksvarta mässhallar och joxar med sina datorer, eller???? I lördags var det kalas hos Pandasystern med familj, Pandasvågern fyllde år. Det är alltid roligt att träffa familjen.
I morgon kommer en gammal vän från förr hit och hälsar på. Det ser jag verkligen fram emot, då vi inte setts på flera år.
På kvällarna sitter jag i telefon, på jobbet, vilket gör att jag vänder på dygnet allt mer. Hoppas på lite fint väder snart så jag kan få ligga på stranden. I typ 3 minuter, sen blir jag ju rastlös!
Spotify är en annan sak jag blivit helt beroende av. Suveränt att hitta all musik man vill på bara några sekunder!



Snigeln då?? Han väntade på bussen med mig en dag.

Inga kommentarer: