Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

tisdag 18 augusti 2009

Tjo för vinden den är stark, den är käck, den är galen och fräck, och den viner och visslar. Huiii

Okej, jag ska skriva lite också, inte bara lägga in en massa bilder. Är sjukvårdare just nu eftersom Pandan fått tjall på balansnerven. Han måste ligga blick stilla i några dagar - Tyvärr eftersom han skulle ha åkt till Ven med jobbet. Där missar han lerduveskytte, Whiskeyprovning och fiske, stackaren.
Jag är som ett barn i December just nu. i dag tackade jag ja till min plats på Pastoralinstitutet så nu bara längtar jag till den 1 september då vi får börja. det sak bli så skoj!!!!
Jag är i och för sig som ett barn i December i December också, eftersom jag älskar julen och advent....
I lördags var vi i Halmstad på kalas och träffade en massa nya trevliga människor. Hittade en kille från Borås som gillade jakt så det blev mycket sånt prat. Nu har jag alltså samlat på mig tre olika bekantskaper från Borås och alla är trevliga. Verkar vara ett bra område där uppe.... Synd bara att jag är så fullständigt genomusel på att hålla kontakten med både släkt och vänner..... Jag kan tyvärr inte ens lova bättring på det området för det vore att ljuga.
Hoppas i alla fall att alla haft en fin sommar och ser fram emot hösten lika mycket som jag!

2 kommentarer:

Niklas sa...

Ja vi är rätt trevliga i denna delen av sverige :) !

Lena sa...

så klart att du snappade upp just den meningen.....