Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

torsdag 29 maj 2008

Då börjar vi




Ujujuj, jag har dragits in i det - bloggandet. Jag som dyrt och heligt lovade mig själv att ALDRIG lägga ut mitt liv, mina åsikter och tankar offentligt. Men så Läste jag min kompis, forskaren, blogg och insåg hur kul det kan vara. Så i stället för att skriva i min lilla gröna bok som ligger i min Malmhylla bredvid min Malmsäng - Ja jag handlar allt på IKEA- så gör jag ett försök här. Förresten kan jag fortfarande skriva i sängen om jag vill. Tacka vet jag laptop.
Vad ska jag då skriva om? hmmm. Kanske om studierna. Hebreiskatenta på onsdag.... Njeee det påminner mig bara om att jag borde plugga.
Bröllopet!!!! Det lämnar ju sällan mina tankar. I oktober blir jag Fru Panda! idag köpte jag papper till inbjudningarna- Pandan ska bara grunna och godkänna. Klänningen ligger hos amerikanskans mamma i -just det!- Amerika. Hoppas den kommer seglandes hit snart. Och hoppas att den inte är för liten, eller för stor. Fast då kan man ju sy in den. Och jag ska ju vara en storlek 46 på den stora dagen.... HAHAHAAAA! från strl 50 till 46 på 5 månader.
cdsllvöm .483å3+ En kort hälsning från Pepparkornet, alltså den svartvita katten som jag bor hos. Hon har ju som uppgift att med jämna mellanrum kolla upp mina förehavanden. Hon är just nu ställföreträdande hemmansägare då Snorkfröken har varit på äventyr i 5 veckor. Hon smet ut en kväll då vi sa hejdå till Amerikanskan med man. Tyvärr missade vi hennes sorti och hon har ännu inte kommit hem. Man kan nog inte blanda kolsyrad Pepsi med koncentrerad Jos ( Alltså de båda katternas riktiga namn). Jaja. Detta är mitt första bloggförsök. Håll till godo.


1 kommentar:

Jessica sa...

*hehe* Tänk att jag lyckas inspriera bloggande! ;) Hade jag aldrig trott! :)
Förstår att du tänker mycket på bröllop - hellre det än hebreiska!! - brudklänningen ser HELT fantastisk ut!!!:)