Tack för:

Tidsväxlingen, den får en att tänka till mitt i slöhösten....

onsdag 4 juni 2008

tenta och föräldrar

I morse klockan 8 hände det. Tentan. klockan 11 loggade min hjärna ut och jag orkade inte skriva mer. Tyvärr hade jag behövt den lite längre eftersom de sista frågorna inte fick lika mycket koncentration som de första. Och självklart översatte jag några hebreiska meningar helt uppåt väggarna. men gjort är gjort.
Nu försöker jag skriva blogg samtidigt som jag försöker förklara hur det går till för min dyra moder. Det är sååå roligt att de äntligen kommit ner och att de stannar i flera dagar. Men eftersom min hjärna ännu inte loggat in efter tentan så är min koncentrationsförmåga lika med noll. Att både prata med tre personer, skriva, koka pärer och vara allmänt belevad är mer än jag klarar. Alltså - sluta skriv, släpp alla krav och lägg mig på soffan å slappa!

3 kommentarer:

Jessica sa...

GRATTIIIIIS till att tentan är över!! YAY!!! Och jag tror inte alls det gick så dåligt... så det så! :)

Koppla bort tentan helt nu, och njut av att ha föräldrarna på besök!

Undrar förresten om det är okej att jag länkar din blogg till min - har en liten länk-lista över bloggar som jag läser ... men vill inte lägga till den förrän jag har varit duktig och frågat!

Ska själv köra igång med Jesaja 45 nu ikväll ... "Kyros, Herrens smorde" *yes, I am completely brainwashed* <-- skyll på Sten! ;)

Ha det gott!

Lena sa...

Självklart kan du länka min blogg- du som vet hur..... Om jag lyckas klura ut hur ska jag länka din med. Nu ska jag laga enchiladas, i morgon är det skånes djurpark som gäller.
Pepparkatten har även hon hållit sig lugn i natt!!!!

Jessica sa...

Great - ska fixa det ikväll! :)
Låter som ni har trevliga planer framför er ... själv sitter jag fast i "NIFIIIIIIL" *skratt*